domingo, 13 de junio de 2010

10 Moments

Escullir deu moments, no és fàcil. Si ho vull aconseguir haig de fer un exercici de reflexió per pensar-los:
Posar-me uns patins, agafar l'estic i dirgir-me cap a la pista per jugar a hoquei és la principal cosa que em fa feliç.
Arribar a casa després d'un dia complicat i poder estar tranquil mirant la televisió per a mi és un moment gratificant.
A l'estiu m'agrada està parant la fresca durant la nit, sempre hi quan les mosques i els mosquits no molestin.
Quan tinc els patins ficats i sento el soroll de les rodes gira, em relaxo i em proporciona un moment feliç.
Sovint m'agrada sortir pels camins de "carro" de Maçanet a corre una mica. Quan agafo velocitat sento passar l'aire pel meu cantó: m'agrada sentir aquesta sensació.
Anar a la platja amb els amics i sentir que ets lliure de cap obligació: m'encanta.
Després de dinar, poder anar a fes una migdiada és un moment clau durant el dia per agafar forces per finalitzar el dia.
El dissabte a la nit és el moment estrella de la setmana. Desconecto de tot i és un moment per disfrutar.
L'hoquei fa que cada setmana vagi per moltes poblacions d'arreu de Catalunya. És un moment en el qual aprofito per escoltar la meva música preferida tot veient pobles i carreteres.
El futbol és una de les meves grans aficions. Ara que fan el mundial de SudAfrica poder veure 2 partits cada dia amb tot el que hi ha en joc, fa que sigui un dels moments més macos i feliços de l'estiu.


1 comentario:

  1. Fer la migdiada, desconnectar el dissabte a la nit, mirar dos partits de futbol al dia... això sí que és vida!

    Bon estiu, Adrià!

    ResponderEliminar